onsdag, juli 28, 2010

Shopping & tunga ögonlock..

Jag har varit ledig idag.. Tog en promenad hem till mor&far för att ta in post, vattna blommor och ta ut de små missarna den ena i koppel, och den andra håller sig bara runt huset så han kan driva omkring själv, bara man är där och har koll!
Efter ett tag ringde jag Julia, vi tog en fika på altanen. För att sedan ta en sväng in till Eskilstuna. Påvägen in stannade vi på Lager 157.. Pengarna började rulla redan där.. 360 kr fattigare! Men en super mysig kofta & en väst rikare!

I Eskilstuna hittade jag även;
Två fina ljuslyktor, en kjol, en tunika & en body..
(bilder kommer imorgon).

När jag kom hem därifrån åt jag och A middag hemma hos mor&far för att katterna skulle få komma ut lite till.. Det blev grillat.. :) Mumma!

Nu ska jag strax hoppa i säng, börjar jobba kl 07.00 imorgonbitti.
Mina ögonlock är tunga nu, en aning trött..
Lika tunga som dessa...


Sover i min troslåda..

Trötter i elementbädden..

Sovande boll i elementbädden..

Två trötta gummor..

1 kommentar:

  1. Haha åh, sötaste! De ska verkligen ligga tillsammans! =)

    SvaraRadera