tisdag, juli 20, 2010

heeej.

Jaha, nu har jag inte skrivit på ett tag igen..
Efter det senate nattpasset var jag som en zombie. Jösses så trött jag blev, men under lördagskvällen blev det mat och gott folk hemma hos mamma & pappa! Jag och A drog oss hem rätt tidigt för jobb på söndag morgon. Efter jobbet drog vi vidare till svärfar & sambo och hade det mysigt i sommarstugan med grillat och god dryck (för mig, A körde).. Måndag morgon var det jobb igen och efter det en fika med Julia & en sväng till Katrineholm också. Köpte en klänning på rea och likaså ett par trosor..

Nu har det varrit jobb även idag, och kom precis därifrån. Egentligen skulle jag och mammsen till stranden idag, men bestämde att vi skulle ta det imorgon istället, (min enda lediga dag denna vecka).. Så nu ska jag ta tag i städandet här hemma, för imorgon har vi besiktning av lägenheten..

När A kommer hem från jobbet ska vi åka till sommarstugan igen och umgås med svärfar & hans sambo, och även övernatta där. Ska bli såå mysigt.

Nu : stääääda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar