tisdag, juli 06, 2010

hoho!

Jag kom ganska nyligen hem! Runt kl 13 mötte jag syster och har sedan dess umgåtts med henne! Sen kom resten av familjen hem runt 16. Då blev det mat (läs: jag och A åt där idag)..

Har även köpt blommor till mamma som jag ställt på hennes nattbord vid sängen, men jag tror inte hon hann se dom medans jag var där! Det blir en överraskning när hon ska lägga sig.

Nu kikade jag nyss på 12 veckorsbilderna på lilltösen! Hon flyttar hem till oss på fredag, jag lääängtar! Ska bli så mysigt..

Puss och kram mina vänner..
Ganska torr uppdatering, men mer hinns inte.

Just ja!
Nu ligger vår lägenhet uppe på flensbostad.se! Så gå in och gör en intresseanmälan om ni vill flytta till en fin & stor etta! Så jag & A kanske kan flytta här ifrån lite tidigare.. :)

1 kommentar:

  1. Såg inte blommorna förrän det var dags att sova. Blev såklart väldigt glad och min kommande dag på jobbet känns mycket lättare tack vare dig.
    Love You.
    Kommer såklart på lördag om du förstår?

    SvaraRadera