söndag, juli 25, 2010

Bjuden på mat av våra män..

Igår när jag kom till Hälleforsnäs tapetserade M&A hemma i deras vardagsrum.. Så jag började hjälpa till, och sen dröjde det inte lång stund innan jag och Angelica blev själva.. Med de svåraste, fondväggen m. mönsterpassning... Jösses så krångligt, men med vår nogrannhet blev det hur bra som helst, ser ut som om någon firma vart där och tapetsera.. :)

På eftermiddagen bjöd våra män ut oss på mat.. Det blev på BambooCity i Eskilstuna.. Jag hade inte vart där tidigare, så det var kul!
Jätte god mat & fin restaurang..

När vi kom hem åkte killarna iväg en stund på lite ärenden. Medans jag och Angelica fastnade i soffan med varsin cider, och gott prat!

En lyckad kväll..

Jag och lilla Ville (som också var med under kvällen) på restaurangen.

1 kommentar:

  1. Vad mys, BambooCity är dunder :)

    Oj, stackaren. Är hon helt återställd efter det nu?
    Tack Malin, blir så himla glad. Du är ett levande bevis på att det finns människor som faktiskt gläder sig åt andras lycka! <3

    Stora kramar från oss!

    SvaraRadera