tisdag, juli 13, 2010

heeelgen.. :)

Jahaja.!
Nu är det x antal dagar sen det var helg. Anledningen till att jag inte uppdaterat bättre är för att helgen var så extremt rolig och bra! Och igår när jag tänkte skriva ett inlägg krånglade internet..

Men nu ni!
Fredagen..
Jag och A hämtade hem vår lilltjej nr 2. Det var trevligt att träffa Libelles uppfödare igen (och lilltjejens). Blev kvar där över en fika. Därefter blev det hemfärd.. Jag var lite nervös över hur resan skulle bli ( de 10 milen ). Men det gick förvånadsvärt bra, hon sov mestadelen av tiden, men då och då blev det en och annan gooosstund också! När vi kom hem, blev det såklart lite fräsande munnar och stående päls, både från Libelle & Limone (som hon heter, eller vad jag kallar henne, riktiga namnet är Acqua Limone.) Natten gick bra och på morgonen därpå hittade jag de små liven i fotändan av sängen sovandes precis brevid varandra.


Lördagen..
Åkte jag med mamma&pappa + syster till Eskilstuna.! Inhandlade en leksak till de små, en tunika & ett par trosor ( eller nej, trosorna fick jag av mam&pap )..

Det var en super trevlig dag, som alltid annars. Åt även lunch där, som smakade superbra!
Väl hemma, umgicks jag såklart med mina L, och senare mot kvällen. Var det 60 års firande. Det blev en brakfest och väldigt väldigt kul! Både massa ungdomar och 80+.. Suuperskoj! Kom därifrån runt 02.00.. Och då kan ni gissa vad som skedde när vi kom hem, just ja! Vi somnade som stockar.

Söndagen..
Blev en lugn dag hemma hos mor, fotboll & godis framför fotbollen tillsammans med henne! (då pappa kollade ihop med grabbarna).
Måndag..
Jobb & en mysig stund hemma hos familjen. + måånga maskiner tvätt.

En snabb uppdatering.. :)

1 kommentar:

  1. asså fyfan va dom är söta tillsammans! Går de bra med libellisen och lillen? :D

    SvaraRadera