söndag, juli 25, 2010

Livet har sina goda stunder.

Nu sitter jag hemma i soffan och latar mig medans A är i full gång med dammsugaren..
Vi kom nyligen hem från svärmor, där blev det kvällsfika.. Albins syskon var också där, trevligt! Man ser inte varandra så ofta längre. Nu när alla har jobb och olika bostäder.

Innan vi åkte dit var jag i Hälleforsnäs och hjälpte A&M att flytta! Och fick då ett litet smakprov på hur det är, och känner att jag skulle kunna skippa det. Alltså just det där flyttandet men att ändå bosätta sig i nya lägenheten! ;) Nu går ju tyvär inte det. Men A har pratat med 4-5 grabbar som ska hjälpa till, så jag ska komma med förslaget att dom bär och flyttar allt medans jag är i nya lägenheten och ställer i ordning.. Det ska dom nog gå med på!

Nu ska jag alldeles strax hoppa i säng, jobb imorgon kl 07.

Och sen så saknar jag mamma, pappa, bror & syster! Dom är på Öland och kommer hem på Lördag.. Medans dom är borta är jag kattvakt, eller ja! Jag ska kolla lådan varannan dag, och göra dom sällskap då&då. Grannen sköter maten till dom. Så ska nog hålla till där imorgon kväll tänke vi.

Kraaam! .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar