tisdag, juli 06, 2010

älskade katter..

Jag sitter och kollar runt efter en ny kattställning, nu när jag kommer ha två små bebisar behöver jag nog en lite större än den jag har nu!

Men jösses vilken djungel det är, och dessutom ganska höga summor. För en "normalstor" får man ge runt 1000 - 1500 kr! Så jag har setat och jämfört priser hit och dit! Och har veerkligen hittat min favorit! Och den är såklart en av de dyraste..
Verkar både skön för katterna och fin för människan!
Klösträd av naturligt material. Mycket hållbart och tåligt. Fin design
Material: Torkade bananskal & sisalrep. 3195:- (inte riktigt vad min plånbok tillåter)




Så för min del får det väl bli någon sådan vanlig..





Dessutom finns det lite mer ovanliga haha, som jag sa; en djungel av alla möjliga kattställningar..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar