torsdag, juli 22, 2010

Både jag och A lediga under Onsdagen! (han för att ta bort gipset)

Som jag skrev igår så var gårdagen såå extremt bra! Jag blir så glad av sådanna dagar, vilken energi man får!

Vi åkte i tisdags kväll till Katrineholm för att sova i svärfars sommarstuga. Det var så trevligt, vi grillade och satt ute hela kvällen framför brasan.. Det var cider, kaffe, mammasbullar, prat, skratt och allt sådant som är kul! Jag och A sov i "lillstugan" och satte klockan på 07.00.. Älskling skulle få ta bort gipset då, (igår).. Om allt såg bra ut ville säga, vilket det gjorde. Det hade läkt superfint, och han lyste av lycka&lättnad när det var borttaget.. Emellan tiderna hos doktor, rönken & sjukgymnasten var det en timme. Så vi åkte ned på Sultans och tog en frukost/fika.. Och hann dessutom kika lite inne på Åhlens.. Så mycket fint det finns som man vill köpa.! Men jag spenderade inga pengar, eftersom lönen kommer på Tisdag är det lite fattigt just nu! Men älskade han köpte två stycken grytlappar åt mig, med samma motiv som jag har på prydnadshandukarna hemma (dom har blivit till prydnad för jag tycker dom är såå otroligt söta) fick handukarna av bror i julas, och nu fick jag som sagt grytlapparna av A :) Gladtjej!

När vi kom hem därifrån, körde A mig till Mamma, så hon, jag & syster åkte till stranden och låg där nårgra timmar.. Medans A tog emot "flensbostadkillen" för besiktning av lägenheten.

Därefter åkte jag och A och åt mat på det nya stället, tuna gate! Det var gott, så ska allt dit och prova pizza & kebab någon gång också, denna gång blev det ost&skinksallad som blev klart godkänd..

Sen bar det av hem till hans mor, han skulle tvätte crossen och jag följde med för att vara som sällskap haha, men hamnade inne vid köksbordet istället! Svärmors sambo kom hem och vi bestämde lite spontant att åka till strängnäs. Så det blev att vi gick en sväng nere vid hamnen, åt god glass och bara chillade.! :) Såå otroligt mysigt..

När vi kom hem igen avslutades kvällen hemma hos mamma&pappa.. Det blev kräftor och lite smått och gott som ostar & kex.. (för albin blev det korv med bröd, som han önskade) kräftor är inte dröm maten där inte. ;)

Som ni förstår var mitt dygn maxat.. :)

Lägg märke till att skummet i kaffet har bildat hjärtliknande motiv, <3 (jag såg det nu när jag laddade upp bilden)


Nu ska jag göra något lätt att äta, kram på er!

1 kommentar:

  1. Vad mysigt ni verkar haft det, så det ska vara :) och vilka sjukt söta motiv!

    Skönt att höra att balkongnätet fungerar, varit lite orolig emellanåt att Chanel ska få ngn flipp och lyckas ta sig igenom det eller så. Men det har inte hänt er eller? =)

    Tack, jag tycker du är så gullig. Du gör mina dagar när du skriver sådär :) Ta hand om dig & A! Kram

    SvaraRadera