fredag, maj 28, 2010

uppdatering. .

Sådär ja..
Nu är lägenheten sommarfin!

dammsugit - diskat - plockat - rent badrum - tvättat - hängt upp det - skakat mattor osv..

Det här med tvättandet har ju tagit längre tid än vad det hade behövts, suck! Ena maskinen funkar klockrent, medans den andra är helt kass.
Kommer ned och ska ta ut tvätten, då ligger både sköjmedel och tvättmedlet kvar i behållaren, och tvätten är dyngsur, den har inte centrefugerats.. Jag blir suuur!

Har under omständigheterna med tvättmaskinen hunnit tagit en promenad, och källsorterat , och umgåtts med Astrid, samt följt med som moralisk stöd vid ett besök hos vårdcentralen. :) Som gick alldeles utmärkt, trotts blodprovet. :)

Under dagen har dom också ringt från jobbet och ville att jag skulle jobba lite extra. Så jag sa ja till söndag och måndag förmiddag/eftermiddag!

Nu ska jag steka några potatisbullar och byta om, för att sedan bege mig till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar