fredag, maj 28, 2010

städ och jobbdag!

Gårdagen slutade med att jag faktiskt fixade det där med banken och hade mötet. ;) Därefter gick jag hem och fixade middagen.. Sedan tog jag och A oss hem till mamma, där blev det fika med tom&jerry kex och bullar. Och ett jävla slaffsande med ananas, som för övrigt bara kostar tio kronor på Ica just nu, pass på!

Idag har jag tagit tag i lägenheten, dammsugit - bokat tvättid som börjar kl tolv - plockat & diskat - rensat alla miljoner cremer, shampon, smink, masker osv.

När jag lagt in första tvätten tänkte jag höra med Astrid om hon vill ta en promenad i det fina vädret, gå och källsortera lite tidningar och kartonger.. :)

Och kl 16 börjar kvällspasset, ska jobba! 16 - 21!

Bye, ska sortera tvätten nu!

1 kommentar:

  1. Nej, för såg vad lägsta lönen var på jobbet, då är det 92,73 eller något. och det räknas som en 19 åring.

    SvaraRadera