lördag, maj 15, 2010

ekenäs!

Sitter fortfarande i morgonrock och precis svalt frukosten! Efter inlägget ska jag hoppa in i duschen.. Och sedan plockas upp utav mamma här utanför kl 12.00.. Skynda skynda!

Vi ska till Ekenäs! Vilket kommer göra mig på bra humör hela dagen, att åka dit och att få umgås med mamma är toppen! Dessutom är ju vädret mycket fint idag, ååh livet leker just nu!

A är och åker cross, så han är nog också nöjd med vädret.. Det har blivit som en rutin nu, att han åker cross på lördag morgon - eftermiddag.. Vilket jag tycker är jätte skönt, han gör sitt och jag gör mitt. Sen ses vi under eftermiddagen för att oftast göra något tillsammans. Som ikväll då det blir födelsedagsfirande! :) Vänner, vin, och mycket trevligt förhoppningsvis!
Ojoj, klockan drar iväg..
Uppdaterar eventuellt senare, puss

1 kommentar: