fredag, maj 28, 2010

godkväll.

Kom hem från jobbet för 1 ½ timme sen. Blev en halvtimmes övertid idag..
När jag kom hem vek jag ihop det rentvättade.. Åt kvällsmat som bestod utav varma mackor i ugn & nyponsoppa, mumma!

Nu kom jag nyligen ur duschen och ska strax krypa ned i sängen.
Imorgon ska jag till Eskilstuna hela två gånger.

1. Med mamma och syster + hennes kompis för att ha en riktig shoppingdag!
2. Bokat bord på någon thairestaurang, ska ut och äta med A, Philip & Natalie.
Som ni förstår kommer min lördag vara riktigt bra!
Hoppas att eran med blir det, puss!

1 kommentar:

  1. Ja tack den började som sagt var bra med en shoppingrunda tillsammans med älskade barn. Det känns som att den inte slutade riktigt lika bra, blev bjuden på riktigt god middag av fina vänner och nu sitter jag här med en eventuellt bruten tå. Ha Ha!! Aj vad ont det gör :(

    SvaraRadera