måndag, maj 03, 2010

Ekenäs,

Emma räddade min dag igår.
Jag trodde att den skulle bli lika trist som Lördagen. Men icke!

Jag satt på balkongen hela morgonen och solade, hoppades på lite färg. Men känns som det misslyckades. Fortfarande färg som ett vandrande lakan.

Under tiden fick jag ett sms av just Emma, som ville fika. Sagt och gjort, vi åkte till mitt "smultronställe". Ekenäs. Och fikade, så väldigt mysigt! Det lär nog bli några vänder där i sommar...

Därefter åkte vi hem och grillade i den vita villan med blåa knutar, mycket trevligt och gott. Avslutade middagen i solen.
Väl hemms hos mig själv igen kom mamma&pappa över på en fika.. Det var såklart kul att dom kom över, kändes dock dumt att "skicka hem dom". För att åka och gratulera Albins morfar.

mina älsklingar på balkongen..

en sväng till Ekenäs..

Grillat på eftermiddagen..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar