fredag, maj 07, 2010

freeedag.

Det blev sent igår så hann inte uppdatera. Vi åkte hem till Philip, var där i ca 15 min. Innan vi åkte hem till oss igen. Jag hade köpt fika, bullar och te.! Jag och Natalie hamnade vid köksbordet och killarna i soffan framför xbox.
En mycket trevlig kväll!

Och denna dag då, suck!
Den har inte börjat bra..
Super trött imorse, men pallrade mig upp iallafall.. Promenerade ned till hammarvallen där sexorna hade aktivitetsdag.. Det var inte speciellt kul.. Och så förbannat kallt eftersom det blåste. Så mina fingrar har fortfarande inte tinat upp och har ändå vart hemma i dryga timmen. Ena fingertoppen är helt likvit och bortdomnad. =/ Ont i fötterna hade jag också, så att ta sig hem efter denna bajsdag var inte kul! Kommer in i trapphuset och det luktar död fisk! Fysatan så vidrigt. Stanken verkar också ha tagit sig in hit, i lägenheten. Riktigt äckligt. Så grannar?! Man kanske kan tänka vad man kastar ned i soppnedkastet :O?

A är på begravning, jobbigt!

Nu ska jag snart ta reda på lite disk, i vaaarmt vatten. Så fingrarna kanske kommer igen!

Annars så känns det som om helgen kommer bli maxad.!
Ikväll - middag med Philip&Natalie och inatt, spökvandring?
Imorgon - L A D Y G A G A.. Finner inga ord!
Söndag - En slapp dag förmodligen & kolla på misse under kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar