måndag, maj 10, 2010

dagen i all ära.!

Har nyligen kommit ut ur duschen, så nu är jag ren och mjuk! Därefter fick lilltösen extra rent på sin toalett, all sand bort, tvättade ur lådan och i med nytt strö. (ett annat än vad jag brukar köpa) så hopps nu att det funkar lika bra som det jag haft tidigare.. Detta är lite billigare.. Nu hör jag hur hon står och kraffsar & kraffsar där inne, på gott eller ont?

Under kvällen kom mamma&syster över på en fika! te och sockerkaka! Jätte kul att dom kom över, endast brudar var härligt!

Annars under dagen har jag hunnit med;
mötet - bakat - lagat middag - dammsugit - sorterat rentvätten från igår - umgåtts med A och Niklas - spelat x-box .

Nu blir det soffan och en popcorn skål i högsta hugg!
Kollade i reklamhögen och såg denna.. Drömbil! Grymt snygg! Det skulle passa mig så bra att glida runt i. ;)


Dagens middag..


Sockerkaka i ugnen.

Hoppas ni sover bra inatt.. :)

imorgon, är början på något nytt! !

1 kommentar:

  1. pasta och tacogratängen såg väldigt god ut, och lätt att göra? Isf får du gärna slänga upp receptet :)
    Kram

    SvaraRadera