onsdag, maj 26, 2010

sol och irritation!

Dagen idag började ju faktiskt med lite sol. Skönt, jag som trodde det skulle spöregna hela dagen. Men det har det ju fortfarande inte hunnit gjort. Fortfarande blått med lite moln ute, me like! Solen fick mig att gå ut på balkongen och äta frukost där samt att plantera blommorna.! Såfint såfint!

Annars har jag bara slöat bort hela dagen. Frågade om bror skulle med och träna i e.m med han skulle göra annat, suck!


Jag blir så förbannat trött på människor som jag tidigare har varit superbra vänner med... Dom växer aldrig upp och det roligaste dom vet är att snacka skit och berätta allt dom hör under dagen till alla andra vänner dom har. Varför och hur kan detta vara så kul nu när man blivit äldre? Är det så i denna jävla grupp att den som har mest skvaller när dagen är slut är den som alla hyllar. Fyfan, stackare! Jag nekar inte att jag också var sådär! När jag var 14, observera 14.. Men det har faktiskt gått över nu när jag är fyllda 19.. Varför gör det inte det för alla. ?

Jag älskar alla mina mogna & trogna vänner som;
mamma, emma, åsa, veronica, angelica m.fl. ni som också vuxit ifrån det där.!
ni vet vilka ni är, hjärta!

1 kommentar:

  1. Du är en av få mogna och starka personer jag känner <3

    SvaraRadera