tisdag, maj 25, 2010

en tisdag m. trist väder.

Idag har vart en bra dag!
Jag var så in i nordens trött imorse så det var segt att komma upp, och väl uppe så är vädret katastrof, regnigt och mörkt! Så då kändes det som om dagen skulle vara sisådär.

Men dagen blev suuper pga. detta:
Gick iväg till jobbet och slutade klockan 13, allt gick bra!
Gick till skolan för lite ärenden som; information om inlämningstider och arbeten i naturkunskap och datorkunskap. För att hämta ett brev från receptionen. Och för att lämna tillbaka informatörs tröjor och så..
Det slutade med ett långt och givande samtal med den bästa kvinnan (näst efter mamma såklart) Camilla! Det var samtal om allt ifrån hennes barn till mina planer osv. Och som vanligt gick jag därifrån med hopp om att allt, exakt allt. Kommer falla på plats..
Gick på datorkunskapen där jag träffade Marcus, underbara du!
Och sååå, har Oriflame kommit :D
När jag gick från skolan tog jag en tripp in på Apoteket och köpte min vanliga cleansing mousse, in på Ica och köpte tanning oil och hårborttagningscreme..

Sen kom jag hem och började med maten, tacos.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar