torsdag, maj 20, 2010

gårdagen.

Mötte upp Julia på byn för att luncha ihop med henne, det blev på den thailändaska restaurangen! Supergott såklart..
Därefter gick vi nog runt i flens alla små affärer känndes det som.. Huset mitt i byn - sportringen - expert - apoteket - trädgår´n. Sen bestämde vi oss för att gå ut till bp:s men kom endast till Ok innan vi bestämde oss för att inte fortsätta, regnet stod som spön i backen. Och åskan var näära! Julia R kom och hämtade oss och därefter satte vi oss hemma hos henne en kort stund. Sen hem till Julia, där lite allt möjligt hände, en onödig resa - bråk. A hämtade upp mig därifrån efter att han tränat och vi åkte till Lager 157. A hittade (läs: jag hittade till honom) ett par shorts och en skjorta nu till sommarvärmen. Själv kom jag därifrån med ett linne och ett par skor. (mamma! jag vet!! Jag har många skor med behöver fler även fast du inte tycker detsamma) . PUSS!

Därefter tog vi en snabb visit hemma hos A och M för att killarna skulle fixa med mikas bil, hann inte stanna där så länge. Hoppas vi kan ses snart igen!

puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar