söndag, maj 16, 2010

Hej hopp..

Som sagt så var jag och mamma på Ekenäs igår, det var super trevligt, och super fint väder!
Me like! Kom därifrån med en perlagon, två smultronplanter och en paprika planta.. Blir nog att åka om ett tag igen, har ju inte några hänglådor till balkongen ännu så ska köpa det och sedan fylla dom. Då det blivit lite varmare även på nätterna! Därefter fikade vi vid kvarnen, som vanligt smakade gudomligt gott! När jag kom hem planterade jag blomman & plantorna. För att sedan åka till Skebokvarn för att tvätta bil och Albins cross! När det var klart tog vi oss till Skebokvarnsgården där Philip firades hela kvällen, massor med folk. Super kul!
Alla möjliga bilder från helgen!
En smoothie till frukost.

Jag fick en blomma av mamma då lilltjejen blev 1 år..

Och hon en leksaksråtta av mam, pap & sys!

blommor från Eknäs, innan dem planteras.

planterade. . .

A tvättar crossen, jag tvättar bilen.

Morgon på balkongen.. mulet. =/

puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar