tisdag, maj 11, 2010

Tisdagskväll..

Sitter hemma själv, vilket kan vara skönt ibland! A tränar, vilket jag med skulle behöva egentligen men vi tränar ju inte på samma gym. Så jag tar det någon annan dag då jag har en "träningskompis" som kan följa med. (läs: bror).

Nu har jag precis klippt klorna på lilltjejen.. Skönt att ha det gjort! Och sitter och funderar på att baka, ovanligt va? Men det kan jag faktiskt inte gör idag. Det finns ingen plats i frysen. Den är fylld med lite mat och mycket bak ;), som: Några påsar bullar och några lådor kakor haha! Och på köksbordet står sockerkakan från igår.. Får helt enkelt ta och sysselsätta mig med något annat. Hmmm.!

Får se om jag kommer på något snart..

puss så länge!

Någon som vet något kul att göra??
Vad brukar ni hitta på då "allt annat redan är gjort?"

1 kommentar:

  1. Jag brukar läsa tidningar/böcker, sy, måla eller fixa till skolådor (som du kanske sett på min blogg). Jag har blivit ganska bra på att sysselsätta mig nu när jag gått hemma så länge :P Kram!

    SvaraRadera