söndag, maj 23, 2010

blommor och älg.

fest igår . den var inte speciellt kul. endast förfesten som var supertrevlig, i vanlig ordning. förfest roligare än fest.

Över till idag..
Mamma kom och hämtade mig kl 12.00 och vi åkte till Ekenäs och handlade lite blommor (jag kom därifrån med endast, en blomma och två smultronplantor, Mamma kom därifrån med massvis av växter..) Och så fikade vi såklart vid mitt smultronställe.!

När vi kom hem körde vi bror till golfbanan och sedan in på Ica och mamma handlade lite mat och så. När vi kom hem (till mamma). Tog jag en tupplur, jätte trött. A kom förbi runt 16, då vi skulle äta. Tack så hemskt mycket för den goda maten mamma. Därefter har jag inte gjort speciellt mycket, strosat runt hemma, läst tiding och setat vid datorn.!

Nu kom jag nyligen hem, nyduschad och sitter i sängen. Ska vara social med A nu, men först lite bilder!

Och just ja, hahaha!
Idag när vi åkte från Ekenäs såg systers kompis en älg i skogen, vi andra blev som helt galna och ville såklart se vi med, sjuka familjen! Vi vände och åkte förbi igen, då såg även mamma och syster älgen men inte jag haha! När vi åkte tillbaka stannade vi på landsvägen och kollade på henne som någon apa i bur! Jag hade såklart med mig kameran, så fick ett sisådär bra kort.. Hon var stor! Att det kan vara så kul med älgar!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar