tisdag, maj 11, 2010

duellen - sommarjobb!

Gud vilken perfekt dag!
Som jag skrev igår kunde denna dag vara början på något nytt. Mycket sant!
Gick till Duellen, första gången jag var där! Träffade massa männsikor och gick igenom en del. Kände att just det där kanske inte passade mig riktigt "må bra dag", lära känna sig själv och veta vad man vill etc. etc. Känns som om jag nu vet vad jag vill och ska nå dit. Jag var bara där för att få hjälp med jobb osv. Men så sa "läraren" att vi skulle göra upp ett special plan för mig. Känns skönt!
Under första rasten ringer luren och jag har fått sommarjobb säger en röst i andra änden.. Jippie! Härliga nyheter!
Går hem kl 14, då vi slutade. Och solen skiiiner, och det doftar färskt grönt gräs. Kan inte bli bättre! Nu ska jag gå ut på ballen och sätta mig där, mycket lockande. Vill få lite färg!

uppdaterar kanske lite senare! Då solen har försvunnit runt hyreshuset!

1 kommentar:

  1. Ja vi får nog vänta lite mer pelargoner :) Men snart så.
    Grattis till sommarjobbet. Härligt. Vad blev det för jobb?
    kram Anna

    SvaraRadera