fredag, december 07, 2012

Välkommen fredag.

Igår tyckte Albin mitt förslag om att äta på Thairestaurangen var bra, så vi tog en promenad dit, och maten var som vanligt hur god som helst! Efter det gick vi till Ica och handlade lite som saknades i kylen. Väl hemma igen åkte vi som bestämt ut till Skebokvarn, till Phlip och Natalie. Dom var barnvakt så det innebar nattning, blöjbyte och välling. Efter det somnade flickan sött. Då hamnade vi runt köksbordet, och det bjöds på julskinka och knäckebröd. Mycket gott, min första julskink-smörgås för i år.

Vi åkte hem strax innan kl 22. Väl hemma la vi oss i sängen, och där låg vi och pratade en hel del. Sen somnade vi gott..

Idag har jag bara hunnit äta frukost, kollat lite på tvn, och även kollat runt lite på nätet. Strax ska jag göra mig i ordning, klä och sminka mig. Sedan ta ut lisan på en liten promenad. Och kl 12.00 ska jag hämta upp min bror utanför honom. Vi ska åka till Katrineholm. Kolla lite i affärer och fika. Alltid trevligt!
Eftersom att han ligger borta i jobbet från måndag morgon till torsdag kväll. Så kan vi ju aldrig ses i veckorna, och helgerna är ju oftast fullbokade hos både oss och han. Så fredagarna när han är ledig, och jag hemma passar det perfekt för att ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar