måndag, december 17, 2012

Nästan lite kär.

Ernst var hur bra som helst igår, som vanligt med andra ord! Åh, jag är nästan lite kär i karln.
Albin åkte till jobbet och plogade kl nio igårkväll. Och kom inte hem förrän kl 01. Så jag och lisan somnade själva igår. Men lätt var det inte. Jag har alltid lite svårt att somna när Albin är iväg, vet egentligen inte varför men så är det. Var uppe och åt vid 00.00 haha, det gör aldrig annars. Men efter det somnade jag iallafall.

Idag är ingen vanlig dag. Nej, för idag är Albin leeeedig, och det kommer vi få njuta av varje dag fram till andra januari. Vilket lyx!

Just nu sitter vi hela vår lilla familj i soffan. Albin vid datorn och jag vid luren, sociala paret va ;) haha!
Jag har precis lekt med lisan, lite dragkamp med limones kattvippa, bättre kvalité på vippa har jag inte sett, den verkar tåla allt! Det blev snabbt båda tjejernas favoritleksak, så några sådana blir det nog i julklapp till dom tror jag allt ;)

Jag inväntar min fina mor. Vi ska åka till Katrineholm. Äta lunch och hon ska handla de sista klapparna! Albin ska iväg och fixa med en kompis mammas bil.
Ikväll blir det nog mys i soffan. Sista avsnittet av "pengarna på bordet". Sedan har jag planer på att ta in granen, och klä den. Vi får se om det blir så.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar