lördag, december 01, 2012

1 december.

Idag satte jag väckarklockan på 08.30.
På en kvart fixade jag frukosten sedan väckte jag Albin och vi åt frukost framför det första avsnittet av årets julkalender. Som alla vet är Mysteriet på greveholm <3 Förra gången den var julkalender, år 1996, var jag sex år.. Och det är den bästa julkalendern under alla mina levnadsår om ni frågar mig! Så det är så roligt att dom gjort den igen..
Kl halv tio åkte jag mot Katrineholm. Och var i Oriflame-salongen fram till kl 13. Nu är jag hemma igen, har hunnit handla och hämtat ut ett Oriflame paket på posten. Just nu inväntar vi min bror, han ska komma över på fika! Det blir bulle och glögg med smak av hallonlakritsskalle. Hoppas att den är god. Just hallonlakritsskallen är en av mina favoritgodisar.. Så jag borde nog gilla den.

Senare i eftermiddag åker vi tillbaka till Katrineholm. Till svärfar och BM. Jag och BM ska iväg till lokalen igen. Där Marie tydligen har tjejkväll. Så det skulle var flera personer som säljer grejer där. Någon sålde inredning, någon sålde underkläder osv. Blir nog kul!
Efter det ska vi fyra äta pizza och gotta oss i soffan!
Trevlig Lördag på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar