onsdag, december 05, 2012

Dagens i-landsproblem.

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra..
Dagen började iallafall bra.. <3
Lagom efter att min klocka hade ringt fick jag det fina smset av min kärlek. (publicerat inlägget under). Där han bland annat skrev att han hade skottat fram och borstat av "min" bil, så att jag skulle slippa det när jag skulle iväg. Vilket resulterade i att jag kunde ligga och mysa under täcket i en kvart extra. (redan igår räknade jag ut att få fram bilen skulle ta en kvart) men idag när jag kom ut och skulle iväg behövde jag inte göra ett någe innan. Alla andra bilar var snötäckta förutom vår.
Det mina vänner är kääääärlek!

Nu är jag hemma igen från min lilla tur ute. Herrejösses så snön blåser. Och vad halt det var, snön blir ju helt pressad på vägen och i och med det glider det ju så lätt.

Nu ska jag tända lite ljus. Och vad mer? Jag vill baka, men det finns ingen plats i frysen att förvara det goda.. Dagens i-landsproblem. Hmmm..

Kramkram.

Bjuder på en bild på mitt senaste köp till vårt hem! Hur fin är inte denna, så säg!
Den kom upp på väggen igår och det blev precis lika fint som jag tänkte att det skulle bli när jag köpte den!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar