söndag, december 02, 2012

Första advent.

Dagen började med att vi tittade på julkalendern här hemma. Jag, Albin och djuren. Samtidigt åt vi mysig adventsfrukost. Gröt, varm choklad med grädde, smörgås och juice. Vad mysigt det är när det är helg och Albin är hemma!

Efter gos med katt och hund och sambo i soffan hoppade jag in i duschen. Nu sitter jag med en turban på huvudet. Har precis sprutat på mig min nya parfym, som är helt ljuvlig!
Ska strax göra mig i ordning. Kl 14 har syster match i Hälleforsnäs. Så jag ska åka dit och kolla och heja! Ihop med mamma och pappa..
En eller två adventsfikor ska vi nog hinna med idag också..

Ikväll får vi se vad som händer. Säkert en lugn kväll i soffan.. Solsidan och Arne Dahl på tvn!

Önskar er en fin första advent!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar