torsdag, december 06, 2012

Finbesök.

Natalie var precis över, som jag saknat henne! Nu har vi pratat så mycket att jag är helt torr i halsen! Vi fikade på lussebullar och gott te. Så mysigt. <3

Nu inväntar jag min Albin, han skrev sms förut om att han skulle jobba över ett tag. Nu har han jobbat över 40 minuter, vi får se hur länge till han är kvar.
När han kommer hem ska jag komma med förslaget att vi ska ta en promenad i det härliga vädret (ja, du läste rätt, det härliga vädret, för det är vad jag tycker att detta är, även fast alla andra klagar) till Thairestaurangen och äta middag där! Lite torsdagslyx! :)
Och så mysigt att gå när snöflingorna mjukt faller ned mot marken.

Senare ikväll ska vi åka ut till Natalie och Philip.. Och mysa alla fyra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar