lördag, december 15, 2012

I onsdags.

Är efter med uppdateringen här. Dagarna har gått i rasande fart.
I onsdags kom iallafall min fina vän Sabina över. Vi fikade i massor och pratade ännu mer. Som vanligt med andra ord. Hon kom vid kl 12.00 och åkte igen strax innan 16.00.
Strax efter det kom Albin hem.
Under eftermiddagen/kvällen kom bak-suget att infinna sig hos mig. Jag började med att baka saffransskorpor och efter det blev det chokladkola. Dessa gobitar fixade jag till i små fina paket, som jag sedan planerade att ge till mina Oriflametjejer i julklapp dagen därpå (torsdag).
Efter bak och pyssel avslutade jag kvällen i soffan ihop med Albin. Framför bonde söker fru, så bra!

Bjuder på en bild på det som blev kvällens pyssel/tjejernas julklapp.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar