fredag, december 21, 2012

Nu blev det kväller.

Nu är redan kvällen kommen..
Jag gjorde som jag skrev i det tidigare inlägget, besökte affären. Köpte ingredienser till mitt julgodis som jag blev sugen på.. Och lite annat med, tungt blev det, tur att vi bor så nära affären.
Efter det har jag hunnit med att betala räkningar, tvättat en maskin med tvätt och hängt den, gjort två olika sortes julgodis, Rocky road och Knäckbräck.
Även gjort middag, idag blev det kött, pommes och beasås!
Nu har jag nyss tagit reda på lite i köket och landat i soffan! Samtidigt passar jag lite på julskinkan som står i ugnen! Garnerad och snart klar. Så imorgon blir det skinksmörgås till frukost, vattnas redan i munnen av bara tanken!



1 kommentar:

  1. Kan du skicka receptet på de där kakorna? De ser riktigt goda ut! Kram :) / Evelina

    SvaraRadera