torsdag, december 06, 2012

Gos med djuren är ingen vara det är brist på!

Igår efter middagen landade vi som vanligt i soffan en stund. Jag slumrade till lite och Albin spelade tvspel. Kl 18.45 kollade vi på julkalendern.
Därefter åkte vi till Mellösa, till svärmor. Där var även Albins bror. Jag hade med mig lussebullar som vi fikade på, dom fick bra betyg!
Kl 21 åkte vi mot Flen igen. Till mamma och pappa, även dit hade jag med mig lussebullar (även fast mamma har frysen full med dessa godingar). Men pappa ville smaka mina och se om dom var goda dom med, haha! Dom blev godkända. Och det är väl klart, eftersom att det är fina och duktiga mamma som lärt mig i alla år. Hon är så duktig på att baka min mamma! <3

Idag har jag inte hunnit göra många knop. Ätit frukost, tagit en kort promenad med lisan, duschat och gosat massor med mina djur.

Ikväll hoppas jag på finbesök!

Nu blir det mera gos!
Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar