måndag, december 31, 2012

Nu lämnar vi år tvåtusentolv och välkomnar varmt år tvåtusentretton.

Detta år har varit bra, jag har ju turen att oftast ha bra år. Självklart går det upp och ned, men det hör väl livet till.
Men jag är glad över att alla mina nära och kära mår bra och är friska och att även jag gör det, och att mina djur gör det. Det är det viktigaste för mig!

Ikväll firar vi detta, och välkomnar det nya året med våra vänner Philip och Natalie, som förra året!
Igår var vi och handlade allt som behövdes till trerättersmiddagen som blir;

Förrätt: Toast med skagenröra och kräftstjärtar.
Varmrätt: Vitök och chili-marinerat kött med hasselbackspotatis, sallad, bearnaisesås och rödvinssås.
Efterrätt: Halloncocktail med vaniljkräm och passionsfrukt.

Nu på morgonen marinerade jag köttet som vi ska njuta av ikväll.
Så sista dagen på detta år bjuder på, god mat med fina vänner, skratt, bubbel, skålande, och självklart skjuter vi upp lite raketer.

Nehe, nu ska jag hoppa i duschen.
Ps. 2013 kommer nog bli ett underbart, härligt och alldeles förtjusande år!
Ds.

Så gott nytt år alla som tittat in här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar