söndag, december 16, 2012

Firat mormor!

Idag har vi haft en extremt slapp och stillsam dag. Nästan lite jobbigt, haha! Vi åt god frukost, sedan kollade jag ikapp fyra avsnitt av julkalendern. Efter det kollade jag på filmen som Albin satt igång. När den var slut satte han igång en till.. Då gick jag in till sängen och gosade med Li. Där råkade jag somna.

Kl 17 åkte vi till min kära mormor som fyller år idag. Där var hela min familj samlad, tillochmed syskonen. Det är sällan dom är med båda två samtidigt, så det var trevligt. Det tyckte mormor med, så trevligt, att när vi alla stod på dörrmattan och var påväg hem så sa hon "det här var så trevligt, så jag ska nog börja fylla år en gång varje månad". Fina mormor!
Nu är jag och Albin hemma hos mamma och pappa. Jag och mamma väntar ivrigt på att "jul med Ernst" ska börja, vilket det gör om tre minuter, så nu avslutar jag här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar