lördag, oktober 08, 2011

superkväll igår och superkväll idag.

Jag kom hem klockan 03 inatt, efter att ha haft en suupermysig och trevlig kväll ihop med fina flickor i Vingåker. Alla vi tjejer fick håret klippt, plockade ögonbryn, (Emelie färgade även sina), färgade ögonfransar, allt av Emma. Superduktig var hon! Jag har aldrig tidigare färgat mina ögonfransar (har ju mörka ändå) Men provade det igår för kul skull, och det blev superfint och fräscht!. Vi åt gott. Kött, potatisgratäng, sås, sallad och vedungsbakat bröd. mummms!

Annars så chillade vi bara, myste i soffan med musik. Jag drack lite cider, och Emelie lite vin! Och Emma pysslade som sagt om oss!

Imorse tog jag en långpromenad, stack även in huvudet hos mor och far och pratade lite. Dom åkte iväg på kryssning klockan halv ett, så ville byta några ord med dom innan dom pyste. Besökte bolaget och nu sitter jag här. Spelar bra musik och taggar inför ikväll, det ska bli så jädrans kul! Middag på restaurang med Julia W och Lisa, även en utgång på det! Heeeey.



Emma klipper mig.

Emelie som får ögonfransarna färgade.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar