lördag, oktober 01, 2011

hos mamman,

Jag ligger hemma hos päronen. Dock är det bara mamma som är hemma just nu. Syrran är hos en kompis, pappa och syrrans kille på golftävling och brodern vet jag inte vart han är, misstänker att han är i Katrineholm iallfall. Jag och mami har tagit en promenad med Li, och det är ju helt underbart ute. Som vädret är idag borde det jämt vara enligt mig, jag gillar´t.

Just nu ligger mamman och lisen och sover här i soffan. Lisen på mammans mage, sötnötter. : )

Ikväll blir det antingen en kväll i soffan eller en utgång på Amazon, vi får se vad jag känner för senare under dagen. Känner jag mig själv rätt bestämmer jag mig en halvtimme innan vännerna går ut. : )

Igår ville jag inte alls til Ama, men idag känns det lite mer lockande. Jaja, vi fåååår se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar