torsdag, oktober 27, 2011

färdiga för Ullared.

Idag har jag varit på vikarieträff. Givande och kul! Efter det tog jag och Anna en fika på Orlog, och sedan drog jag mig hemåt. Gick en promenad med Li, gjorde lite ärenden, betalade alla räkningar, beställde Oriflame och handlade sedan lite smör och bröd på Willys. Så nu känns det som att vi är redo att åka mot Ullared och vara där från fredag till söndag! Jag har även packat lisens "väska", haha! Som när man lämnar bort barnet till barnvakten. :)
I väskan ligger iallfall torrfoder, mjukmat, koppel, halsband, tröja osv.
Li ska vara hos min mor och far i helgen, och Albin säger att "hunden kommer ju få bo som på ett tiostjärnigt hotell i helgen". Och jag kan inte annat än att hålla med! Mamma älskar Li, och Li älskar mamma. Så det känns skönt att hon är där när vi är borta på annat!


MINA DIAMANTER, JAG ÄLSKAR ER ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar