torsdag, oktober 06, 2011

det går bra nu!

Mina fingrar är kalla, och då går det så dåligt att skriva, ni vet som på vintern när fingrarna är som istappar och man ska försöka skriva sms (eller något på datorn) det går dåligt då, och det gör det nu med, svammel!!

Jag hann aldrig uppdatera igår, kom hem rätt sent!. Jag åkte mot Katrineholm strax innan fyra. Besökte Möbelmagasinet, och hittade en "poncho" (bild kommer). SKITFIIN!. Jag ska försöka fånga den på bild imorgon så ska ni få se, för ynka 10 kronor!. Sedan mötte jag upp Emelie, vi tog en fika inne i staden och sedan gick vi affärer tills dom stängde (klockan sex). Därefter åkte vi hem till Emelie, hon bor i Vingåker. Där var jag till klockan nio, vi hade det myyysigt. När jag sedan var hemma igen strax innan tio, tog jag en promenad med Li, och Anna : )

Imorse var det rätt tungt att gå upp 05.30. Det är ju mörkt på mornarna? stavning? nu! Lite deprimerande faktiskt. Men iväg till jobbet kom jag iallfall. Och slutade sedan klockan 16. Väl hemma myste jag i soffan med djuren, och efter att min älskling kom hem åkte jag och Li till mamma, vi lämnade Oriflamekatalogen och snackade strunt. Syskonen mina var inte hemma (som vanligt). Så när mamma bjöd på middag var det bara jag, hon och pappa som åt!. Efter det åkte jag till Willys och handlade. Och nu har jag rätt nyligen kommit in från en kvällspromenad med Anna!.

Idag har jag även tackat ja till att jobba imorgon 07-16. Men nu under kvällen har jag kommit på att jag endast kan jobba till 13. För sedan har jag lektion, studierna kallar! Men det löser jag imorgon med chefen, det ska inte vara några problem.! :)

Nattinatt.

Godaste varma chokladen jag någonsin druckit, yummi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar