söndag, oktober 16, 2011

mamma, jag och mormor ♥

Igårkväll åkte jag förbi mamma och pappa precis som jag skrev! Var där kring 19.45 tror jag! Då hade dom precis svalt mat och efterrätt, dock fanns det lite äppelpaj med vaniljsås kvar så självklart tog jag en tallrik! Efter det bänkade vi oss i soffan, för att kolla på bilder från när mam&pap var i Cypern, pappa hade lagt över bilderna på skiva, det var såklart kul och intressant. Dom berättade lite om varje bild, kul att se! Och för att inte tala om hur sugen man själv blir att resa bort!
Mamma frågade även mig om en hemsida med hundkläder, jag sa den som jag brukar kolla på, så där satt hon ett litet tag och kikade runt, hihi!

Vi hade superkul, mamma, jag och mormor, en kanon trio!.

Imorse såg jag att jag fått denna kommentar!
Mamma sa...
Ja det var ju trevligt igår när vi träffades och fick utlopp för våran gemensamma humor :). Jag tycker att Lisen ska ha den stickade tröjan som vi såg på nätet. Du kan väl beställa den om du tycker om den med, du väljer färg: Jag betalar. Hi Hi.

Världens bästa mamma ♥
Hon har verkligen rätt i "våran gemensamma humor" den är en aning speciell, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar