tisdag, oktober 11, 2011

!

Lördagkvällen var verkligen lyckad, vi hade jätte kul.! Precis som förra gången! Vi åt på Bamboo City och sedan gick vi till Brasserie le grand. Satte oss vid ett bord och tog några drinkar, runt klockan elva gick vi upp på övervåningen och dansade, till stängning. : )

Jag trodde jag skulle må lite dåligt på Söndagen men det gjorde jag inte alls, mycket skönt!. Niklas kom över dirket på morgonen så han åt frukost med oss, senare under dagen åkte jag med Natalie och hennes mor till Bettna, på öppet hus hos deras väninna som säljer Partylite. Jag köpte dock inget!
Kvällen spenderade jag hemma hos Philip ihop med Natalie, drack te, kollade på tv och läste lite bloggar. :) Klockan nio åkte jag hem och kollade på film med Albin och Niklas som vi hade hyrt.!

puss.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar