måndag, oktober 17, 2011

Söndag förmiddagen spenderade jag ihop med mina djur i soffan, medans Albin var ute på äventyr! Runt klockan femton åkte vi hem till Albins underbara farmor och hennes sambo. jag verkligen älskar Albins farmor, så jag stormtrivs att vara där. Vi skulle endast fika där, men Albin kom med förslaget att vi kunde äta pizza ihop, och dom hade inte ätit något. Så så blev det, sedan fika och mys i soffan framför alla möjliga olika tvprogram.

Jag fick en försenad födelsedagspresent av farmorn. Och jag blev såå glad! Nästan fyra år tillbaka (så länge som jag och A har varit tillsammans) har farmorn haft en handkräm på handfatet som jag tokälskar, jag går in i badrummet x-antal gånger varje gång jag är där bara för att smörja händerna med den för den doftar så ljuuuvligt. Och nu fick jag en egen, + partylite ljus! (det är fanimej den handkrämen som doftar godast av alla jag haft eller luktat på).

När vi åkte därifrån runt halv nio, stannade vi till på Willys när vi kom in till Flen, handlade lite nödvändigheter och sedan avslutade vi med en tur till mamma och pappa! :)

grattis till min syster och hennes pojke som firar ett år idag, hihi. Gullegrisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar