tisdag, oktober 04, 2011

pannkaks snack.

Usch, jag sitter hemma och fryser. Ska strax tända lite ljus här hemma, inviga ljusstaken för första gången också : ) Och när Albin kommer hem kommer han klaga på att "det är så jävla varmt här inne". Och vilja släcka ljusen, men icke säger jag! Dom ska lysa, dom ger värme som jag behöver och är en riktig mysfaktor.

Jag väntar på att han ska komma hem nu, han jobbar över idag. Kommer nog inte hem förrän runt klockan sex. Då ska han göra pannkakor. Nu tänker ni att det kan väl jag göra?! Men nej mina vänner, det kan jag faktiskt inte. (Utan att kasta stekspaden, hälla ut smeten och skrika och gapa fula ord) och det vill vi här hemma helst slippa, allra mest jag!. Så därför får han göra det, och tur är väl det. Att han kan göra pannkakor utan att bli sur, för det är ju sååå gott!.

puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar