onsdag, oktober 26, 2011

Goddagens!

Nu har jag äntligen tagit mig tid att sätta mig. Jag har inte skrivit sedan i Torsdags. Som vanligt är det mycket att göra på helgerna :)! Efter att jag och Albin kom hem från våra jobb i Fredags tog vi en tur till svärfar och hans sambo i Katrineholm. Dom bjöd på tacos, och god dricka! Vi blev kvar där in på småtimmarna, så när vi kom hem kröp vi båda ned i sängen direkt. I lördags besökte jag mor och far en stund om jag inte minns fel, vi var även ute till Albins mor ett litet tag. På kvällen kom våra fina vänner Natalie och Philip över, vi bakade pizza, åt såklart pizza och jag och N drack god cider och gott vin! Även den kvällen blev sen, dom åkte 02.30.

Söndagen var i lugnaste laget, ett besök hos Albins mor, ett besök hemma hos Philip och Natalie och sedan var jag hos päronen ända till kvällen, mys! Mamma bjöd på smarrig pastagratäng!


1 kommentar:

  1. Hihi, lördagskvällen var den bästa på länge! Tack för det fina vän! <3 Stor kram :)

    SvaraRadera