tisdag, oktober 11, 2011

FÖRBANNADE JÄVLA BYGGARBETARE!

Imorse klockan sju började dom borra PRECIS utanför vårt vardagsrumsfönster och likaså sovrumsfönstret (dom ligger precis brevid varandra). Det DÅNADE i hela lägenheten, Li blev tokig och likaså jag! Vi har inte fått någon information om att dom ska bygga något på huset, ingenting har vi hört. Och helt plötsligt är dom här. Jag hissade ner persinnerna, annars hade dom sett rakt in där jag låg och FÖRSÖKTE sova!. Gav upp rätt snart efter det, gick upp och satte på musik och kollade lite surt på dom, efter fem minter åkte dom, dock ser man ju att dom inte är klara än så dom lär väl komma tillbaka, hoppas att det blir under dagen så dom inte behöver förstöra min morgon imorgon med ! ! ! ! !

Snart blir det en pw med lisen!. Skönt! musik i öronen och sedan bara trava på!
dessa ställningar har vi utanför fönstret nu, och runt balkongen!.


1 kommentar:

  1. jag undrade faktiskt vad de skulle göra på huset när jag såg ställningen vid er balkong! men vad konstigt att dom inte har sagt något om det? :S
    vi måste ses snart meeed!
    pusss

    SvaraRadera