söndag, oktober 30, 2011

borta väldigt bra, men hemma bäst.

Nu är vi hemma, jag har precis landat i soffan. Prövar våra nya datorhögtalare, och ur dom strömmar Melissa Horn, och allt känns sååå bra. :)

Vi har haft det suupermysigt, trevlig och kul! Men såklart är det ju alltid skönt att komma hem med, vi åkte från Ullared vid nio imorse, och var hemma vid 13. Då packade vi bara upp sakerna lite snabbt och sedan åkte vi till mamma och pappa som bjöd på mat, tack för det ♥
Nu kom jag precis ut ur duschen, och känner mig fräääsch. Skrubbade ansiktet och la en mask!
Li ligger här brevid mig i sin nya bädd. Och Albin står i badrummet och "klipper sig" med hjälp av den nyinköpta rakapparaten.

Fler prylar som fick följa med hem är underkläder, grytunderlägg, kaffekoppar, stekpanna, plättlagg, prydnadstomtar, batterier, kläder, mobilladdare till bilen, verktyg, tvspel, lakan, knivar, hundgodis, bäddset, presentsnöre, sällskapsspel, hygienartiklar, en lykta, etc. Listan kan göras mycket lång. Men jag slutar här!

Får inte glömma att skriva att vi även bokat 2 stugor och även en badtunna (i två timmar) till nästa år, i samma månad. Perfekt..

En del av det som inhandlades.


Lisen verkar gilla sin nya bädd.

bilder kommer vartefter på några av dom inköpen som ligger mig närmast hjärtat, haha! . : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar