lördag, oktober 01, 2011

några dagar.

I torsdags avslutade jag eftermiddagen och kvällen med ett besök hos mamma & pappa, en storhandling med min kära på Willys. Sedan även ett besök hos Anna, med skolböckerna i högsta hugg.!

Igår jobbade jag från sju till fyra. Tiden gick fort. När jag var påväg hem slank jag in på bokhandeln och köpte en pärm. Och väl hemma flyttade jag in i den, med alla viktiga papper, räkningar, kvitton etc. Från den gamla pärmen, där det behövdes rensas till den nya. Så nu känns det som det är mer ordning på alla viktiga papper. Sedan la jag mig på soffan för att vila, vilket var lite dumt gjort, för självklart så somnade jag.
Vaknade senare av att Angelica ringde mig, och bjöd över mig på myskväll med vin. När jag väl var där kom även Julia och Robin över, och kvällen var trevlig. Runt 24taget hämtade Albin mig och vi gick hem till Danne, där det var fylla så det stod härliga till. Som vanligt med andra ord, hahaha! Vi stannade bara ett tag, och det lilla var trevligt och kul. Kanske träffar människorna som var där igår, idag igen. : )

Jag sov sedan mycket gott. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar