torsdag, november 05, 2009

Vaknade redan klockan 06.53 idag, men låg kvar i sängen ett tag och funderade på allting möjligt, skönt att bara låta tankarna flyga iväg. Klockan åtta fick jag sms av svärmor som undrade om jag ville fika med henne på Violen, vilket jag såklart ville. Så jag mötte upp henne på stationen så gick vi dit tillsammans, och det snöade. :) Det var riktigt vackert ute. När vi väl satt där så kom det mer sällskap, malin kom! Med andra ord så har min morgon varit hur mysig som helst. Malin följde med mig hem när Maria började jobba så vi satt hemma och snicksnackade i drygt två timmar, därefter begav hon sig tillbaka till skolan.

Då passade jag på att ringa och tigga till mig massage. En helkroppsmassage, UNDERBART! Efter det blev jag hemskjutsad, och nu har jag setat här hemma och gjort allt för att inte behöva ta tag i skolböckerna, även fast det var något utav det viktigaste på min att göra lista idag!

Nu kom precis alldeles nyss min sambo hem, ska säga hej till honom och fråga om han har haft en lika bra dag som jag. Sen ska han och träna, då ska jag försöka ta tag i det där tråkiga skolarbetet..
Love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar