onsdag, november 25, 2009

Eskilstuna & Jul jul strålande jul!

Nu är jag hemma från Eskilstuna, och vi hade det såå mysigt.. :)
Och duktiga var vi med, jag tror jag aldrig har hittat så mycket som stod på listan som vi gjorde idag.. Jag tror vi hittade allting som jag srev i ett tidigare inlägg + lite till såklart..
Det inhandlades; adventsljusstake, julgransfot, paketsnöre & paketrosetter, julgransslinga, julgransmatta, julgardiner till köket, jul toapapper, en julskiva, en "julgodis" bok & 2 julklappar till två underbara flickor vid namn alexandra (läs; syster) och astrid.. (ojoj, mycket jul där i meningen innan hörde jag men struntsamma )
( och nu känner du säkert press på dig att köpa något tillbaka astapasta, men det behöver du inte göra ;) vi hade ju inte kommit överens om att köpa till varandra, men jag var tvungen när jag hittade detta haha.. )

Köpte dessutom en "kattbädd för element" som jag tänkt göra ganska länge, men nu blev det äntligen av, en våg att ha i badrummet, en present till en kille som bli ett om några dagar :) och sist men inte minst en ny tvål, för den som jag köpte här om dagen stinker verkligen..

Vi avslutade dagen med mc donalds.. :) "romantisk middag" haha, humor!
Nu ska jag packa upp de stora påsarna och sätta på lite thé, och bänka mig framför tv:n med Paradise Hotel!
Love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar