måndag, november 23, 2009

Direkt från tvättstugan.. Denna dag har gått åt till att tvätta, (läs; i mängder). Men nu är det äntligen klart, vilket är superskönt. :) Då slipper man göra det i helgen, då det är första advent. ! Jag läängtar, så otroligt mysigt! Så helgen ska gå åt till att julbaka & pynta lägenheten.. <3

Mellan allt spring till tvättstugan har jag setat här och slappat..
Diskat med sällskap :)
Umgåtts med sambons bror som var över ett tag.


min pärla är med och kollar så allt blir helt rent.


rentvättade kläder doftar gott, tycker även missen.

jag och kärleken tog en kopp te efter allt tvättande.

en kista som numera är mitt vardagsrumsbord. :)

love,

1 kommentar:

  1. Jag tror du har det väldigt fint hemma hos dig. Någongång ska jag komma till dig haha bara så att du vet. tro vi skulle ha trevligt :D

    SvaraRadera