fredag, november 27, 2009

Känns skönt att inte ha det hängande över mig!

Denna dag börjar super bra.. Jag har hittat julklappar till de två männen i mitt liv, kärleken och pappa! Jag har gått och grubblat i två veckor nu om vad jag ska köpa till dom, jag tycker det är supersvårt att komma på något bra. Sen när jag väl kom på en sak till albin, så kommer han hem samma dag och har köpt det själv, åååhh! Men nu har jag iallfall hittat till dom också, en sten släpptes från axlarna..

Nu ska jag ta mig upp ur sängen och göra mig i ordning, sen ner och fika med två flicks. :) MYS!
Love,

1 kommentar:

  1. Detsamma ! Saknar dig ..Och jag vet att jag inte hört av mig, har haft ganska fullt upp och annars har jag varit trött hela tiden . Lite kort varsel kanske; Men vill ni komma på kalas imorgon ? klockan ett . Bestämde tid igår, haha . Du är den första jag hör av mig till . Det är bara komma om ni vill, puss och kram .

    SvaraRadera