lördag, november 07, 2009

Kvällen slutade bra igår, jag och min kära gjorde mat.. Bulgur och kyckling, mumma! Sen låg vi bara hemma och myste. Vi gick upp på ica och köpte gottis sen hem igen för att kolla på idol, men ganska snart åkte albin till katrineholm, körde massa odrägliga mäniskor. ;) Me då kom Julia över så jag blev inte själv som tur var. Vi låg och snackade om allt möjligt, albin kom hem igen men slocknade direkt.. Tiden bara flög iväg, sen ringde det i han telefon runt kl två och jag svarade. Då hade dessa fulla drägg missat bussen och ville ha skjuts hem.. Så Julia fick åka hem för jag var tvungen att åka med till katrineholm, annars hade nog albin somnat bakom ratten..
Men ändå en lyckad kväll.

Nu har älskling precis vart på systemet åt mig, och åkt vidare till Mellösa.. Så jag ligger här i soffan tillsammans med min tös.. Och kommer nog ligga här tills Astrid kommer hit och plockar upp mig.. :)

Ikväll blir det förfest hos Chrissie sen utgång i Eskilstuna. Wooohooo! Paaaarty people! '
Segt inlägg :(
Love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar